NUFFNANG3

Wednesday, November 23, 2011

TOTAL FINANCIAL FREEDOM!!!

Assalamualaikum semua readers! Selamat bertemu kembali di ruangan cit cat sy..wahh..gitu..ahakks..tawu takk..tnie back dgn new storyyy..nak tawu..bace explanation kat bawah..saya minta izin share ye cik abg..sape tah abg ni..ahaha..yg pnting nye say pinjam ayat abg "tak dikenali" ni la..^_______^ pape sume ni boleh jd kenyataan sekiranya kita bertindak dari sekarang,,ye dak?? ada sesape yg setuju x??? i siap bg ctc no tuu..hahaha..tp peliss la..bg yg seyesly berminat k...=.='

Di CIMB Wealth Advisors, kami memilih untuk memperkenalkan Unit Trust kepada cara yang lebih kepada Total Financial Solution. Di CIMB Wealth Advisors konsep yang kami anjurkan adalah Create Wealth with Unit Trust, Protect With Insurance/Takaful dan Preserve With Trust Nomination/Islamic Estate Planning.

Maksudnya di sini, kita plan untuk membina pendapatan atau keuntungan kita menggunakan Fund2 terbaik dari CIMB. Namun begitu, untuk mencapai pulangan yang tinggi dengan teknik switching dan compound interest, di Unit Trust sudah tentu mengambil masa yang agak panjang. Unit Trust adalah mid to long term investment. Kita tidak tahu esok lusa apa akan berlaku. Jadi untuk memastikan target kita boleh di capai, Takaful/Insuran boleh membantu.

Contoh nya kita mensasarkan simpanan unit trust dalam masa 20 tahun untuk mendapatkan RM300k. tapi kita tidak tahu, mungkin akan berlaku sesuatu setelah menyimpan 10 tahun, kita tak berupaya untuk bekerja, jadi di CIMB Wealth Advisors menawarkan servis tambahan untuk Takaful/Insuran. Boleh membeli polisi yang bernilai RM300k sebagai perlindungan tambahan untuk perancangan kewangan. Sekiranya berlaku apa2 di pertengahan, RM300K akan dapat bersama jumlah unit trust terkumpul. Di sini, perancangan kewangan anda tidak akan terputus walaupun anda tidak berkemampuan untuk menambah pembelian unit trust. Jadi, salah satu strategi untuk perancangan kewangan yang berjaya adalah kemampuan kita mencapai matlamat walau apa pun yang akan berlaku. Persediaan untuk menghadapi segala kemungkinan adalah perancangan yang terbaik.

Dan juga melalui servis Trust Nomination/Islamic Estate Planning, anda boleh memindahkan pendapatan keuntungan unit trust anda kepada sesiapa yang anda mahu. tanpa perlu disekat di Amanah Raya atau sebagainya.

Jadi, di CIMB Wealth Advisors kami menawarkan pakej Unit Trust, Takaful/Insuran dan juga Trust Nomination/Islamic Estate Planning di bawah satu agensi.

Di CIMB Wealth Advisors, kami adalah Total Financial Solution, bukan sekadar Unit Trust.

DALI 1 -5 tahun performance 114%. 20% average per year!!

                                                
                           

http://www.cwealthadvisors.com.my/images/articles/TFF%20arrow_2.bmp

 

Sekiranya anda berminat terhadap servis2 di atas, boleh la contact saya melalui YM yang saya beri okee..


aDiooOOSSS~

No comments:

Post a Comment